شهید علیمرد مهرداد

وصیت نامه

:بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
تا وقتى بانگ لا اله الا الله و محمدرسول‌الله در سراسر جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هم هستیم . (امام خمینى )
با سلام و درود بیکران خدمت آقا امام زمان(عج) و نایب برحقش امام خمینى و سلام بر شهیدان راه حق و حقیقت که با نثار جان خوددرخت تنومند انقلاب اسلامى را بارور ساخته‌اند و سلام بر رزمندگان جان باخته‌اى که در جبهه‌ها مشغول رزم با کفار هستند و سلام به خانواده‌هاى محترم شهدا که با فدا کردن عزیزان خود گامى بزرگ در راه اسلام عزیز برداشته‌اند . در این برهه از زمان که خداوند بر ما منت نهاده است و ما را به راه راست هدایت کرده نموده ، امروز اسلام احتیاج به خون دارد ما باید ساکت نباشیم و با حضور فعال خود در جبهه‌ها و براى رهائى اسلام تا پایان جان و تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب اسلامى دفاع بکنیم و دشمنان دین خدا را سر جاى خود بنشانیم و در مقابل مشکلات مانند کوه استوار و هر سختى را به جان بخریم تا انشاءالله بتوانیم دین خود را به انقلاب و خون شهیدان ادا کرده باشیم .
پدر و مادر مهربانم از زحمتهایى که برایم کشیده‌اید صمیمانه تشکر مى‌کنم البته مى‌دانم که از دست دادن فرزند مصیبت بزرگى است ولى باید این آیه شریفه را به یاد آورید که مى‌فرماید :
«الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون »بقره ۱۵۶
کسانیکه وقتى مصیبتى بر آنها وارد میشود میگویند براستى که ما از خدایئم و بازگشت همه ما بسوى اوست . پس وقتى که مى‌دانیم بازگشت همه بسوى الله است چه بهتر که در راه او شهید بشویم .
در پایان از همه اقوام و دوستان و آشنایان حلالیت مى‌طلبم و انشاءالله که این راه را ادامه دهند و تا نابودى ظلم و ستم در سراسر عالم از مبارزه دست بردار نباشند .
جنگ جنگ تا دفع فتنه در جهان
به امید پیروزى نهایى لشکریان اسلام و زیارت کربلاى حسینى
مورخه ۶ /۱۰/۶۶ – حقیر على مرد مهرداد