وصیت نامه

بسمه تعالى
آن کس که مرا طلب کند مى یابد ، آنکس که مرا شناخت دوستم مى دارد آن کس که دوستم داشت به من عشق مى‌ورزد ، آن کس که به من عشق ورزید من نیز به او عشق مى‌ورزم ، آن کس که به او عشق مى‌ورزیدم مى‌کشم و آن کس را که من بکشم خونبهایش بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب است پس من خودم خونبهایش هستم.ما با خداى خودعهد بسته‌ایم که دنباله‌رو قیام امام حسین(ع) باشیم . ( امام خمینى )
به نام خدا و با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و همه شهداى انقلاب اسلامى و جنگ تحمیلى .
قسم به خون شهداى این سرزمین ، چیزى که ما را به این سرزمین مى‌آورد مسئولیت و تعهد است چون در مقابل خون پاک شهیدان باید جوابگو باشیم و جز براى رضاى خدا و جهاد در راه او مقصدى نداریم .
برادران و خواهران مى‌دانید که شهادت در راه خدا آنقدر شیرین است که مانند گل رز خوشبو و در این سرزمین احساس مى‌کنم که در کنار پیامبر اکرم(ص) مى‌جنگم و هر لحظه امام زمان (عج) را مى بینم و چشمم به جمالش روشن مى‌شود . و اما برادران و خواهران بدانید که ما به خاطر انتقامگیرى و کشورگشائى جنگ نمى‌کنیم و من فقط براى رضاى خدا به جبهه مى‌روم و هر قدمى که بر مى‌دارم‌وهر گلوله‌اى که شلیک مى‌کنم و قلب دشمن را هدف مى‌گیرم به یارى خدا مى‌باشد و هر گلوله‌اى که به بدنم مى‌خورد به یارى خدا تحمل مى‌کنم و درد و زجرش را که شیرین‌تر از عسل مى باشد . بار خدایا الان که دارم این وصیت‌نامه را مى‌نویسم چندمین وصیت نامه من است که مى‌نویسم ، خدایا مگر دوست ندارى که به فیض این سعادت عظیم برسم ، خدایا از تو مى‌خواهم که توفیق شهادت را نصیبم کنى ، مرگ پرافتخارى که بارها به آن نزدیک شده‌ام ولى نصیبم نشده ، شاید لایق شهید شدن نباشم زیرا شهید مقامى والا دارد و من فردى گنه‌کار و خوارم ، از پدر و مادرم و خواهران و فامیل مى‌خواهم که در تشییع جنازه‌ام فقط ذکر خدا بگویند و الله اکبر را تکرار کنند ، پدر و مادر عزیز حلالم کنید و از شما مى‌خواهم اگر به عللى جنازه‌ام به دست شما نرسید ناراحت نباشید و آن زمانى را به یاد بیاورید که على اکبر وارد میدان شد و با زبان تشنه به شهادت رسید و امام حسین بالاى سرش قرار گرفت و در اینجا یک مثال براى شما مى‌زنم و آن این است که شما وقتى به مرضى مبتلا مى‌شوید به دکتر مراجعه مى‌کنید و دکتر به شما دوا مى‌دهد تلخ و ناگوار است وقتى که آنها را مى‌خورید و پس از چند ساعتى به شما بهبود و آن صورت خسته و رنجیده را شاداب مى‌کند ، شهادت فرزند براى پدر و مادر همانند آن دوا مى‌باشد که آنها را نزد رسول الله و فرزندان آن بزرگوار روسپید و بدانید که از خون این جوانان است که اسلام رشد مى‌کند و درخت آن به ثمر مى‌رسد .
سخنى چند با برادرم شیرزاد : عزیزم مى‌دانم که بدنم پس از شهادت به دست تو نقل و انتقال میابد ابتدا پدر و مادرم را کنار جسدم بیاورى و بدنم را به آنها نشان دهى و بگو که امانتى که در دست شما بوده به دست صاحب اصلیش برگردانده‌اید ناراحت نباشید و روى قبر من ننویسید جوان ناکام چون من به کام خود رسیدم . از همه عموهایم مى‌خواهم اگر براى من ناراحت شدید آن زمان را به یاد بیاورید که در صحراى کربلا امام حسین(ع) بر بالاى سر قاسم قرار گرفت ، براى امام حسین و فرزند سیزده ساله امام حسن گریه کنید ، از همه شما مى‌خواهم که هیچ‌وقت امام را تنها نگذارید و براى سلامتى ایشان دعا کنید . به امید پیروزى اسلام بر کفر جهانى .
من الله توفیق – عجم ملکى